Alla inlägg under augusti 2009

Av Timmy - 28 augusti 2009 19:27

Då var det dags för det första fredags-infot.

Varje Fredag skriver jag ett s.k "Fredags-Info" för att berätta vad som har hänt den senaste veckan eller vad som kommer att hända nästa vecka.


Ni har kanske märkt att jag har gjort en omröstning om Open Trot, varje Söndag kväll kommer det nu ut en ny omröstning där det kan stå lite vad som helst.

För tillfället har endast 3 personer röstat, vilket är riktigt roligt för då vet jag att jag har besökare, men jag hoppas såklart att det kommer fler och kollar in sidan.


Efter att jag har tippat mina lopp skriver jag upp resultatet på ex. V65:an, här kommer nu några förklaringar: F=Fel (tippat)   Tummen Upp=Vad var bäst på dagen   Tummen Ner=Vad var sämst på dagen   Notering=Vad vi ska lägga på minnet   (L3)=L=Lopp  3=3:e loppet   (V65-2)=2:a V65 avdelningen.

Resultaten tas bort efter att fredag-infot kommer ut


Ha en fortsatt bra dag, för det har jag.

MVH Timmy  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tänker du anmäla till "Duellen"
 Ja
 Ja, men lite senare
 Nej, jag tror inte det
 Aldrig så länge jag lever
 Vet Inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards