Alla inlägg den 4 september 2009

Av Timmy - 4 september 2009 17:04

Välkomna till det andra fredags-infot.

Den här veckan har varit strulig, meningen var att V64 tipsen skulle ha kommit ut i måndags, men jag använder tidningen "travronden" så att det blir lättare att se startlistorna, därifrån får jag också bankoderna till tipsen som skrivs ut. Jag letade efter ett gammalt nummer av "travronden" för att hitta Solvallas bankod, men strulet kom när jag inte hittade någon tidning, vi får hoppas på att nästa vecka blir bättre, jag vet nu att bankoden är 05 till Solvalla.


Ett schema skulle nästan behövas nu vilket jag har ordnat

Tisdag - Eskilstuna V65  V3

Onsdag - Solvalla V64

Torsdag - Örebro V5

Lördag - Solänget V75

Jag ska försöka att hålla nästa veckans schema


Omröstningen går framåt, vi har kommit upp till 9 st som har röstat, vi har även en person som har klagat för att hon inte kunde rösta på Beauty Class (Ro). Så vi är uppe i 10 röster, kommentera om du har samma problem.


Efter att detta fredags-info har kommit ut kommer gamla resultat försvinna, och en ny omröstning kommer upp.

Ha en bra dag, för det har jag

MVH Timmy 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tänker du anmäla till "Duellen"
 Ja
 Ja, men lite senare
 Nej, jag tror inte det
 Aldrig så länge jag lever
 Vet Inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards